-------- Original Message -------- From: - Fri Apr 01 14:32:08 2005 X-Mozilla-Status: 0001 X-Mozilla-Status2: 00800000 Message-ID: <424D3F40.6020201@xs4all.nl> Date: Fri, 01 Apr 2005 14:32:00 +0200 From: Manno User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206) X-Accept-Language: en-us, en MIME-Version: 1.0 To: info@dixons.nl Subject: klacht telefoon reparatie M. Bult Content-Type: multipart/mixed; boundary="------------070403070508080606020209" Geachte Dixons klachteneservice, vandaag, dd. 1 april 2005, heb ik met uw klantenservice gesproken aangaande een klacht over de reparatie van mijn telefoon. Het gaat over een Sony Ericsson T610 die ik half februari bij het Dixons filiaal aan de Ebbingestraat te Groningen heb afgegeven. De 'hoofdknoppen' van telefoon weigerde dienst en aangezien ik de telefoon nog geen half jaar had viel dat onder de garantie zo niet onder de algemene garantie voorwaarden dat van binnen een half jaar na aankoop geconstateerde gebreken aangenomen kan worden dat het gebrek bij aankoop al bestond. Dynafix, uw reparateur beweert dat er op de printplaat van de telefoon gesoldeert is en weigert de telefoon te repareren. Ik heb daar begin maart via een aangetekende brief bezwaar tegen aangetekend en vooralsnog niets vernomen. Uw klantenservice kon mijn brief/dossier (nog) niet vinden vandaar dat ik op advies van uw medewerker deze email stuur. Graag wens ik binnen 14 dagen het in de bijgevoegde brief gevraagde bewijs van de door Dynafix gedane constatering. Met vriendelijke groet, Manno Bult Bijlages: Brief 5 maart 2005 Ontvangstbevestiging brief 5 maart 2005 ingescande prijsopgave Dynafix (verkregen op 25 februari van filiaal Dixons) -- ---------- Manno Bult manno@xs4all.nl